sobota, 1 czerwca 2013

Zmiany i nowości

Długo mnie nie było.Brak czasu ,rodzina,,wiosna,mnóstwo pracy,zajęć dodatkowych, i na bloga już nie zostaje za wiele:)
Ale mam nadzieję że wygospodaruję znów trochę czasu by zaglądać tu częściej.
Będzie trochę nowych rzeczy a to dlatego że zmienił się mój sposób żywienia.Musiałam pożegnać gluten i nabiał i o ile robiłam to z żalem to teraz nic tylko dziękować za to!
Oczywiście tradycyjne potrawy będą też ,mam mnóstwo rzeczy przygotowanych ale...no ale czasu nie mam w nadmiarze hehe.
Postaram się by już niedługo pojawił się pierwszy bez glutenowy wpis:)

1 komentarz:

  1. Aga ja teraz juz zmienilam kompletnie jedzenie i wiem iz organizm musi sie przyzywczaic ale od jakiegos tygodnia chodz znowu wzdeta i wiesz mimo iz wylewa siudme potym na wszytsko cwiczenia, do tego zdrowe jedzonko, duzo odpowiednich kalorkii to i tak bebech zdety brzuch pozostal nie wiem od czego i co moze mi sluzyc zle... ja teraz podczytuje cie regularnie ;-)

    Tush

    OdpowiedzUsuń

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...