wtorek, 20 listopada 2012

O czym.??

Więc stało się :)))
Założyłam bloga.
Co prawda nie pierwszy to raz ale mam nadzieję że ostatni.
Że tu już zostanę .Zadomowię się.Zapuszczę korzenie.
Stworzę kawałek swojego świata w tym świecie-wszechświecie :))
A będzie się działo (mam nadzieję).
Po pierwsze  Gotowanie-uwielbiam gotować, piec, pichcić i przyrządzać.
Po wtóre Decoupage-zajmuje się nim od pewnego czasu i fajne rzeczy wychodzą:)))
Po trzecie-tu chyba wrzucę całą resztę -trochę rękodzieła trochę mody trochę życia...ot po trochu tego i tamtego.
Mam nadzieję umieszczać tu często wpisy...mam nadzieję że  będą warte oglądania:)

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...