wtorek, 8 stycznia 2013

Akcesoria.

Postanowiłam z uwagi na to ,że wpadłam w nałóg chlebowy zaopatrzyć się w to co potrzebne do jego wypieku.
Zakupiłam więc dziś trzy kosze do wyrastania chleba oraz kamień.
Kamień właściwie dostałam za darmo-wystarczy odebrać:))))
Super mnie to cieszy zwłaszcza że można go nabyć za bagatelka sto złotych.
A ja mądra znalazłam kogoś kto sprzedaje płytki granitowe,zadzwoniłam chcąc się umówić na zapłatę i odbiór(17 zł sztuka 40x40) a Pan mówi mi że oni tysiące ich sprzedają i dostanę za darmo skoro jedna:))
Fajnie nie???
Chciałam w zakładzie kamieniarskim zrobić ale grubość 3 cm i waga 8 kg przeraziła mnie zwłaszcza że muszę to wstawić do piekarnika.
O cenie nie wspominam nawet hehe.
Dlatego szukałam innego rozwiązania.
Czasem warto pogrzebać i znaleźć to co odpowiada.
Już widzę u siebie te piękne chlebki,bułeczki i inne cuda:))
Teraz studzi się właśnie mój ulubieniec.
Wyrósł w misce(ostatni raz) więc imponujący nie jest ale zapach który unosi się w domu wspaniały:)

4 komentarze:

  1. z tą płytą to zajebiście trafiłaś! Super Ci się udało :)
    -
    ja to się zachwycam twoim moździerzem! rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę jej doczekać:))
    Moździerz tak-super jest i świetnie się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już wczoraj sprawdzałam ile kosztuje taki kamienny :) i nie jest taki drogi jak myślałam bo z dostawą zmieszczę się w 50-60zł :)

    OdpowiedzUsuń

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...