środa, 16 stycznia 2013

Sól i zioła

Nie przepadam za solą.
Ale chyba nikt z nas nie lubi przesolonych potraw.
Dlatego używam jej w bardzo małych ilościach lub w ogóle.
Z tym wogóle byłoby super gdyby nie fakt że czasem zastępuję ją jarzynką.
W której  oczywiście jest mnóstwo soli.
Bardzo łatwo przesadzić z ilością.
Kapka mniej i katastrofa.
Wiadomo są dania gdzie użycie jej jest konieczne(np.rosół,barszcz) ale w większości potraw można ją z powodzeniem zastąpić.
Szukałam alternatywy.
Starałam się zastąpić ją różnymi przyprawami ale jakoś cięgle czegoś było mi brak.
Zupełnie przypadkiem i w poszukiwaniu całkiem innego produktu trafiłam do sklepu Ale Raj S.C i to co tam znalazłam zachwyciło mnie.
Oprócz wspaniałych herbat sprzedają także cudowne przyprawy.
Mieszanki składające się z kilkunastu składników nie mogą być byle jakie.
Są perfekcyjnie dopracowane i wydobywają smak potrawy tak że chce się jeść i jeść.
Dziś zrobiłam pierwszą próbę.
Danie jedno garnkowe które trzeba było doprawić solą.
Użyłam mieszanki "Zioła zamiast soli" a kupiłam ją w Raju:))
Musicie koniecznie tam zajrzeć i zapoznać się z produktami.
Nie powiem że było dobre.Było pyszneeeee!!!
Nawet nie powiedziałam domownikom o tej małej zmianie...myślę sobie co dwóch facetów może zauważyć??
I jak się pomyliłam!
Pod koniec obiadu usłyszałam że pyszne(jak zwykle:)) ale jakieś inne.
Pytam jakie??
Słyszę-takie dobrze skomponowane.
Ha!!!! 
Dlatego z czystym sumieniem polecam tą mieszankę.
Tą i wiele innych ale o tym wkrótce na moim blogu.
Mam zamiar testować co się da:)
Jutro przepis na pyszne danie jedno garnkowe.
Będzie pysznie.
Zapraszam.

2 komentarze:

  1. włąśnie byłam :) i nawet ceny normalne :) Jak zaczęłam czytać, że znalazłaś fajny sklep z przyprawami to pierwsza myśl: pewnie zajebiście drogo ;/ A tu miłe zaskoczenie :) już sobie zapisałam w ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie.Jest super oferta- cenowa też.W moim mieście herbata jest np. droższa niż tutaj.A i druga sprawa że nie ma takiego wyboru jak w Raju.
    Warto zrobić większe zakupy wtedy rozbijają się koszty.
    A przyprawy są boskie mówię Ci.

    OdpowiedzUsuń

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...