wtorek, 18 grudnia 2012

Święta, Święta

...więc trzeba jakoś przystroić dom.
W tym roku robię stroiki-jeden do świecy na stół drugi na drzwi.
Jeden z sianka i tektury drugi z gotowego zielonego wianka.
Nazbierane i zakupione ozdoby(powinno być dużo) są jak najbardziej wskazane.
Ale do rzeczy:)

Stroik na świecę

Potrzebujemy:

Dwa tekturowe kołka z wyciętym otworem trochę większym niż średnica świecy,klej,biały papier toaletowy ,jakieś naczynko które będzie pełnić rolę podstawki.





Pudełko malujemy sprayem(u mnie srebrny) a koła sklejamy ze sobą i owijamy papierem.
Koło owijamy siankiem( u mnie kolor ecru) i przyklejamy od spody pudełko.Tutaj jak i przy dalszej pracy nieoceniony jest pistolet do klejenia na gorąco.



Teraz najprzyjemniejsza część.Ozdabianie.
Jak kto lubi i czym kto dysponuje.Ja wybrałam czerwień brąz oraz srebro.
Ładnie też wyglądają złote ozdoby(u mnie są one przemalowane na srebrne ponieważ nie mogłam znaleźć w interesującym mnie kolorze) ale ja nie przepadam za tym kolorem:)
Tak więc -co kto ma:


A tak wygląda mój stroik na stół.Prezentuje się całkiem ładnie :)


Podobnie postępujemy z drugim wiankiem.
Jest o tyle łatwiej ,że podkład jest gotowcem,skupiamy się więc tylko na ozdabianiu.
Efekt:



I na drzwiach :)



1 komentarz:

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...